Despre ~ an ~

Fotografia mea
"Nu ar fi multe de zis despre mine. Toate ar încăpea într-un cuvânt: un 'zâmbet'."

miercuri, 18 august 2010

Roşu pictat



Mergeam leneşă prin nisipul încins, căutandu-te.Mă plictiseam, dar eram fericită.Iar apoi m-am oprit.
Căutam scoici prin nisipul aprins şi mă tăiasem în palme.

Te-ai oprit şi m-ai întrebat de ce-o fi plaja atât de roşie azi, dar eu n-am ştiut să-ţi răspund, sau n-am vrut, nu mai ţin minte, aşa că te-ai aşezat şi tu lângă mine şi-am căutat scoici prin nisipul aprins împreună.



Înotam, leneşă, prin marea calmă şi mă tăiasem în palme.

Te-ai oprit şi m-ai întrebat de ce-o fi marea atât de roşie azi, dar eu n-am ştiut să-ţi răspund, sau n-am vrut, nu mai ţin minte, aşa că ai venit şi tu lângă mine şi-am înotat, leneşi, prin marea calmă împreună.


Dansam pe-o melodie 'I miss everything about you' şi mă tăiasem în palme.


Te-ai oprit şi m-ai întrebat de ce-o fi Venusul atât de roşu azi, iar eu n-am mai putut să evit întrebarea şi ţi-am explicat că am pictat tot Venusul cu sângele meu, aşa că ai venit şi tu lângă mine şi-am dansat pe o melodie 'I miss everything about you' împreună, şi-am colorat tot Venusul în roşu împreună, pentru că şi tu te tăiaseşi în palme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog