Despre ~ an ~

Fotografia mea
"Nu ar fi multe de zis despre mine. Toate ar încăpea într-un cuvânt: un 'zâmbet'."

luni, 19 iulie 2010

Cineva cu o chitară


Noi n-am fost niciodată doi
Doar unul singur amândoi.
Sălbatic cuplu însingurat
Pe care timpul l-a uitat.

Noapte la mare, noapte la mare
Buzele tale au gust de sare!
Pielea-ţi miroase a scoici şi a soare,
Noapte la mare, noapte la mare.
Noapte la munte, noapte carpatină,
Buzele tale au gust de răşină.
Pielea-ţi miroase a flori şi a fructe,
Noapte la munte, noapte la munte.

Buzele tale pe buzele mele
În întunericul nopţii-s mai grele.
Mâinile tale - flăcări în noapte,
Zboruri de vise, roiuri de şoapte.

Noapte la mare, noapte-nstelată
Inima mea e o scoică furată.
Perla din ea e dragostea mea
Stai lângă mine, tu esti a mea...

2 comentarii:

  1. ce mod placut de a-ti descoperi latura artistica.Pacat ca nu te-am intrebat niciodata.
    ''Hei,Nico,hai sa iti pictez fiinta pe scoarta de azur!''

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog